Witryna wykorzystuje pliki cookie w celu zapewnienia lepszej wydajności i bardziej spersonalizowanego doświadczenia użytkownika. Korzystając z witryny, użytkownik wyraża zgodę na ich użycie. Dowiedz się więcej.
ZAKUP, DOSTAWA I ZWROTY
ETAPY ZAKUPU
-
Składanie zamówienia: Możesz składać zamówienia przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Przed zatwierdzeniem zamówienia możesz edytować jego zawartość w koszyku. Gdy jesteś gotowy, kliknij „Złóż zamówienie”. Jeśli kupujesz po raz pierwszy, utwórz konto; jeśli jesteś stałym klientem, zaloguj się. Upewnij się, że podany adres dostawy i numer telefonu są poprawne, aby uniknąć problemów z dostawą. Zatwierdź zamówienie, klikając „Potwierdź zamówienie”, a wkrótce otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.
-
Potwierdzenie zamówienia: Zamówienia są weryfikowane w ciągu 48 godzin (dni robocze, pon.-pt.). Sprzedawca potwierdzi lub odrzuci zamówienie w zależności od dostępności produktów. Po potwierdzeniu klient otrzyma e-mail z przewidywanym terminem dostawy.
-
Wysyłka towaru: Zamówienie jest starannie pakowane i wysyłane w ustalonym terminie wraz z oryginalną fakturą, instrukcją obsługi oraz dokumentacją gwarancyjną.
-
Przechowywanie zamówień: Potwierdzone zamówienia lub umowy są przechowywane elektronicznie na serwerze sprzedawcy. Klient może zażądać kopii, wysyłając e-mail na adres [email protected].
METODY PŁATNOŚCI
Podczas składania zamówienia klienci mogą wybrać jedną z dostępnych metod płatności:
- Visa, Maestro, Mastercard (karty kredytowe i debetowe)
- Karty kredytowe Diners
- Przelew bankowy po otrzymaniu faktury pro forma
DOSTAWA
- Szybka dostawa: Zamówienia z naszego magazynu dostarczane są w ciągu dwóch dni roboczych.
- Dostępność: Produkty oznaczone ikoną koszyka są dostępne w magazynie. W wyjątkowych przypadkach, gdy kilka osób zamawia ostatnie sztuki tego samego produktu, priorytet ma pierwsze zamówienie.
- Specjalne wymagania: Jeśli masz szczególne wymagania dotyczące dostawy, podaj je w sekcji „uwagi” podczas składania zamówienia.
- Koszty wysyłki:
Koszty wysyłki w Polsce
Dostawca | DPD (Dostawa rowerów ✅) | GLS (Brak dostawy rowerów ❌) | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Do 417.48 zł | Powyżej 417.48 zł | Rower | E-rower | Do 417.48 zł | Powyżej 417.48 zł | |
Polska | 37.75 zł | 0,00 zł | 121.07 zł | 204.57 zł | 37.75 zł | 0,00 zł |
ZWROTY
- Polityka zwrotów: Klienci mogą zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. W takim przypadku klient musi poinformować nas o zamiarze zwrotu w ciągu 14 dni i odesłać nienaruszony produkt w oryginalnym opakowaniu w ciągu kolejnych 14 dni. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient.
- Procedura zwrotu pocztą: Wypełnij formularz zwrotu dołączony do paczki. Zabezpiecz produkt i odeślij go na adres: Šport 11, Šuceva ulica 21, 4000 Kranj, Słowenia. Po otrzymaniu zwrotu poinformujemy Cię e-mailem.
- Informacja prawna dotycząca urządzeń Garmin: Przed zakupem lub zwrotem urządzeń Garmin klienci powinni zapoznać się z ich funkcjonalnością, kompatybilnością i kluczowymi cechami dostępnymi na stronie sprzedawcy i producenta.
KARTY PODARUNKOWE
- Realizacja: Karty podarunkowe można wykorzystać wyłącznie w naszych sklepach stacjonarnych przy zakupie produktów. Można użyć kilku kart na jedną transakcję. Nie ma możliwości wymiany kart podarunkowych na gotówkę ani ich wykorzystania w sklepie internetowym.